Pagina 1 van 1

Garantie regeling op een Harmony.

BerichtGeplaatst: Do 24 Sep 2009 16:38
door engel
Garantie regeling van Logitech.

Je hebt twee jaar garantie vanaf het moment, dat je de Harmony hebt aangemeld via de software.
Is hij binnen deze periode defect, dan zal Logitech je een nieuwe, of een gelijkwaardige Harmony toesturen.
Je oude Harmony word dan geblokkeerd.
Alle garantie gevallen worden door Belfast beoordeeld.
Zij bepalen dus of je hiervoor in aanmerking komt.

Ook zal de garantie niet verlengd worden.
Voorbeeld, je Harmony is 14 maanden oud, en je krijgt een nieuwe, dan geld dat je voor de nieuwe nog 10 maanden garantie hebt.

Dus de klok word niet terug gedraaid.

Coulance regeling van Logitech.

Is je Harmony ouder dan twee jaar en hij is defect, dan bepaald wederom Belfast of je in aanmerking komt voor een korting van 35% op een nieuwe Harmony.
De leeftijd van je Harmony doet er niet toe.
Als voorbeeld:
je hebt een 555 en je komt in aanmerking voor de korting, dan kun je een willekeurig Harmony kopen via de site van Logitech, dus ook b.v. een Ultimate.
Hiervoor krijg je per mail een speciale code, die je moet ingeven.
Als je een nieuwe Harmony aanschaft met 35% korting, dan heb je weer recht op twee jaar garantie.

Echter voor beide gevallen geld alleen de eerste koper.
Dus een Harmony tweedehands gekocht, dan vervalt alles, en kun je geen rechten claimen.


Wij als Forum, hebben nu het beste eruit kunnen halen, en gaan verder ook geen discussies meer aan,
met betrekking tot het bovenstaande.