Ik stel mijn vraag maar bij Algemeen omdat het probleem volgens zit in enige verkeerde keuzes, die voor mijn TV (Panasonic TX-40FSW504) in de database van Logitech staan.
Maar hoe met Logitech dit te communiceren als e-mail niet (meer?) mogelijk is.
In het kort het probleem:
Bij de activiteit TV kijken worden de volgende opties getoond:
Analog, DVB-S, DVB-C, DVB-T, DVB-via-IP, HDMI 1, HDMI 2, AV/component, Apps, Screen Mirroring, Geen ingang.
Als ik op de knop AV druk van mijn TV-AB, dan de keuzes HDMI1, HDMI2, AV, TV.
Door mij met proeven vastgesteld, dat met de keuzes Analog, DVB-S, DVB-C, DVB-T, DVB-via-IP de TV-tuner wordt geactiveerd en wel het DVB-C deel, dat door mij in de TV-instellingen is geactiveerd.
Kies ik een andere activiteit, waarbij HDMI2 wordt gebruikt en ik keer terug naar TV kijken, dan kan ik weer TV kijken, maar als ik vervolgens op de knop AV druk, dan is HDMI2 geactiveerd ipv TV.
Dit geeft bij mij het idee, dat de keuzes Analog, DVB-S, DVB-C, DVB-T, DVB-via-IP vervangen moeten worden door TV in de database van Logitech voor mijn model TV.
Maar ja, hoe communiceer ik dit met Technical Support van Logitech ?