• Advertentie

Harmony Ultimate defect

Vragen, opmerkingen en alles wat niet in 1 van de bovenstaande Forums past.

Moderators: engel, harmony895

Harmony Ultimate defect

Berichtdoor remon » Do 26 Feb 2015 18:13

Mijn vader heeft een maand geleden een harmony ultimate gekocht, aangezien ik geen tijd had heeft hij eerst een maand in de kast gelegen.
Gisteravond wou ik dus de harmony ultimate installeren en de connectie tussen de hub en de afstandsbediening blijkt niet goed te zijn.
Ik heb met logitech contact gehad en na veel proberen zeggen ze dat hij stuk is en terug naar de winkel moet.
Ik ben dus vandaag naar de winkel geweest en die heeft hem niet meer op voorraad. Dit kan een aantal weken duren aangezien de leverancier hem ook niet op voorraad heeft.
Bij de winkel werd mij verteld dat logitech mij een vervangende kan toe sturen, logitech zegt daarop dat binnen het eerste jaar dit via de winkel moet en dat ik maar een aantal weken geduld moet hebben.
Geld terug is helaas geen optie meer aangezien hij een maand geleden gekocht is.

Klopt het dat logitech binnen het eerste jaar geen vervangende afstandsbediening mag sturen?

Ik zie in de gebruikersvoorwaarden namelijk dit staan:

Voordat u een garantie aanspraak indient adviseren wij u de assistentiepagina van www.logitech.com voor technische assistentie raad te plegen. Geldige garantie aanspraken worden gedurende de eerste dertig (30) dagen na de aankoop normaal gesproken via het aankooppunt in behandeling genomen; deze periode kan echter afwijken afhankelijk van het aangekochte produkt dan wel van het aankooppunt – neem contact op met Logitech dan wel met de detailhandelaar waar u het produkt heeft aangekocht voor nadere informatie. Garantie aanspraken die niet via het aankooppunt in behandeling kunnen worden genomen dienen direct aan Logitech gericht te worden. De Logitech adressen en klantenservice contact informatie kunnen in de documentatie die u bij uw produkt heeft ontvangen gevonden worden dan wel via het web op www.logitech.com/contactus.

Nu weet ik dus niet of de Harmony ultimate hieronder valt.

Ik hoor het graag.
Gebruikers-avatar
remon
Member
Member
 
Berichten: 4
Geregistreerd: Wo 25 Feb 2015 20:11
Harmony Toestel: Ultimate
Harmony Software in gebruik:: myharmony.com
Print dit bericht

Re: Harmony Ultimate defect

Berichtdoor engel » Do 26 Feb 2015 20:04

Ja natuurlijk kun je aanspraak maken op een nieuwe Ultimate.Als ik jou was zou ik naar de helpdesk bellen, zie: viewtopic.php?f=60&t=580 Ik weet zeker dat ze een nieuwe naar je opsturen. Ik vind die winkel wel zeer kinderachtig om je zo lang te laten wachten.
Maar bel naar de helpdesk, en hier graag het resultaat.
Groetjes

Leo

LAAT IETS VAN JE WETEN ALS ER EEN GOEDE OPLOSSING IS.


VOOR ELK PROBLEEM IS ALTIJD EEN OPLOSSING
Gebruikers-avatar
engel
Forumleider
Forumleider
 
Berichten: 5853
Geregistreerd: Zo 04 Nov 2007 13:11
Woonplaats: Den Haag
Harmony Toestel: Logitech Harmony
200,301,515,885, 895, 600, 650, 700, One, One +, 900, 1100, Touch, Smart, Ultimate en de Ultimate Home (wit), Ellite, Smart Companion.

Samsung LED TV Smart UE40F6670
Humax IRHD 5050c
SONOS Connect
PopcornHour A-300
Squeezebox Radio
JVC Versterker
LG BR speler
JB Media Pro
KAKU schakelaars
Harmony Software in gebruik:: PC Software 7.7
myharmony.com
Print dit bericht

Re: Harmony Ultimate defect

Berichtdoor remon » Do 26 Feb 2015 20:32

Daar heb ik dus al contact mee gehad. En die meneer van de klantenservice van logitech zegt tegen mij dat in het eerste jaar de winkel het moet afhandelen.

Graag advies wat ik moet dan.

[ Dit bericht is via een Mobile Device geschreven ] Afbeelding
Gebruikers-avatar
remon
Member
Member
 
Berichten: 4
Geregistreerd: Wo 25 Feb 2015 20:11
Harmony Toestel: Ultimate
Harmony Software in gebruik:: myharmony.com
Print dit bericht

Re: Harmony Ultimate defect

Berichtdoor engel » Do 26 Feb 2015 22:11

Nog een keer bellen, misschien een verkeerde meneer gehad. Ik zal ook even bellen naar Logitech Europa hoe het beleid is hierover. Laat het je hier weten.
Groetjes

Leo

LAAT IETS VAN JE WETEN ALS ER EEN GOEDE OPLOSSING IS.


VOOR ELK PROBLEEM IS ALTIJD EEN OPLOSSING
Gebruikers-avatar
engel
Forumleider
Forumleider
 
Berichten: 5853
Geregistreerd: Zo 04 Nov 2007 13:11
Woonplaats: Den Haag
Harmony Toestel: Logitech Harmony
200,301,515,885, 895, 600, 650, 700, One, One +, 900, 1100, Touch, Smart, Ultimate en de Ultimate Home (wit), Ellite, Smart Companion.

Samsung LED TV Smart UE40F6670
Humax IRHD 5050c
SONOS Connect
PopcornHour A-300
Squeezebox Radio
JVC Versterker
LG BR speler
JB Media Pro
KAKU schakelaars
Harmony Software in gebruik:: PC Software 7.7
myharmony.com
Print dit bericht

Re: Harmony Ultimate defect

Berichtdoor engel » Do 26 Feb 2015 23:14

Ik heb kontact gehad met Logitech, maar bij Logitech staat de klant voorop.
Stuur mij per PB even he telefoonnummer dan kan ik je even bellen.

[ Dit bericht is via een Mobile Device geschreven ] Afbeelding
Groetjes

Leo

LAAT IETS VAN JE WETEN ALS ER EEN GOEDE OPLOSSING IS.


VOOR ELK PROBLEEM IS ALTIJD EEN OPLOSSING
Gebruikers-avatar
engel
Forumleider
Forumleider
 
Berichten: 5853
Geregistreerd: Zo 04 Nov 2007 13:11
Woonplaats: Den Haag
Harmony Toestel: Logitech Harmony
200,301,515,885, 895, 600, 650, 700, One, One +, 900, 1100, Touch, Smart, Ultimate en de Ultimate Home (wit), Ellite, Smart Companion.

Samsung LED TV Smart UE40F6670
Humax IRHD 5050c
SONOS Connect
PopcornHour A-300
Squeezebox Radio
JVC Versterker
LG BR speler
JB Media Pro
KAKU schakelaars
Harmony Software in gebruik:: PC Software 7.7
myharmony.com
Print dit bericht

Re: Harmony Ultimate defect

Berichtdoor remon » Za 28 Feb 2015 18:48

Ik heb even weer contact gehad met de winkel en met logitech. De winkel levert mij geen nieuwe, omdat ze niet weten hoelang het duurt voordat ze een vervangende hebben.
Logitech zegt gewoon dat ik dan maar moet wachten, omdat het eerste jaar voor de winkel is. Maar ik kreeg later een email dat ze graag de contactgevens van de winkel wouden, zodat deze gegevens samen met het probleem naar het hoofdkantoor gaan. Die gaat verder kijken wat ze kunnen doen, maar beloven doen ze niks.

Ik vind het belachelijk dat de winkel geen geld terug geeft, maar vindt ook dat logitech heel moeilijk doet en niet voor een keer een uitzondering kan maken zodat het opgelost wordt.

Wanneer ik weer meer hoor laat ik dat weten.
Gebruikers-avatar
remon
Member
Member
 
Berichten: 4
Geregistreerd: Wo 25 Feb 2015 20:11
Harmony Toestel: Ultimate
Harmony Software in gebruik:: myharmony.com
Print dit bericht

Re: Harmony Ultimate defect

Berichtdoor engel » Za 28 Feb 2015 20:48

Bel mij even terug, want dan gaat het wat vlugger.
Groetjes

Leo

LAAT IETS VAN JE WETEN ALS ER EEN GOEDE OPLOSSING IS.


VOOR ELK PROBLEEM IS ALTIJD EEN OPLOSSING
Gebruikers-avatar
engel
Forumleider
Forumleider
 
Berichten: 5853
Geregistreerd: Zo 04 Nov 2007 13:11
Woonplaats: Den Haag
Harmony Toestel: Logitech Harmony
200,301,515,885, 895, 600, 650, 700, One, One +, 900, 1100, Touch, Smart, Ultimate en de Ultimate Home (wit), Ellite, Smart Companion.

Samsung LED TV Smart UE40F6670
Humax IRHD 5050c
SONOS Connect
PopcornHour A-300
Squeezebox Radio
JVC Versterker
LG BR speler
JB Media Pro
KAKU schakelaars
Harmony Software in gebruik:: PC Software 7.7
myharmony.com
Print dit bericht


Terug naar Algemeen.

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

  • Advertentie
cron