• Advertentie

Goede service van Logitech!

Vragen, opmerkingen en alles wat niet in 1 van de bovenstaande Forums past.

Moderators: engel, harmony895

Goede service van Logitech!

Berichtdoor chippie » Vr 03 Aug 2012 11:50

Omdat we altijd problemen melden, vind ik het ook eens leuk om een goede ervaring neer te zetten.
Mijn 525 had twee zeer slecht werkende knoppen (activities en een van de 4 knoppen naast het scherm).
Contact gezocht met logitech via de software. Enkele tips gehad, zoals nieuwe firmware en het masseren van de knoppen.
Helaas zonder resultaat. AB was 2 jaar en 7 maanden oud. Als extra coulance heb ik een compleet nieuwe harmony one+ gekregen.
Binnen twee dagen in huis. Geweldige service, ik had gerekend op een kortingscode maar dit is echt top!
Gebruikers-avatar
chippie
Member
Member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: Ma 04 Jan 2010 17:46
Harmony Toestel:
Harmony Software in gebruik::
Print dit bericht

Re: Goede service van Logitech!

Berichtdoor engel » Vr 03 Aug 2012 13:13

Dan heb je vreselijk marsel gehad en is de Helpdesk weer buiten hun boekje gegaan. Maar evengoed jij hebt een nieuwe One+
Groetjes

Leo

LAAT IETS VAN JE WETEN ALS ER EEN GOEDE OPLOSSING IS.


VOOR ELK PROBLEEM IS ALTIJD EEN OPLOSSING
Gebruikers-avatar
engel
Forumleider
Forumleider
 
Berichten: 5853
Geregistreerd: Zo 04 Nov 2007 13:11
Woonplaats: Den Haag
Harmony Toestel: Logitech Harmony
200,301,515,885, 895, 600, 650, 700, One, One +, 900, 1100, Touch, Smart, Ultimate en de Ultimate Home (wit), Ellite, Smart Companion.

Samsung LED TV Smart UE40F6670
Humax IRHD 5050c
SONOS Connect
PopcornHour A-300
Squeezebox Radio
JVC Versterker
LG BR speler
JB Media Pro
KAKU schakelaars
Harmony Software in gebruik:: PC Software 7.7
myharmony.com
Print dit bericht

Re: Goede service van Logitech!

Berichtdoor wortellica » Za 06 Apr 2013 16:27

chippie schreef:Omdat we altijd problemen melden, vind ik het ook eens leuk om een goede ervaring neer te zetten.
Mijn 525 had twee zeer slecht werkende knoppen (activities en een van de 4 knoppen naast het scherm).
Contact gezocht met logitech via de software. Enkele tips gehad, zoals nieuwe firmware en het masseren van de knoppen.
Helaas zonder resultaat. AB was 2 jaar en 7 maanden oud. Als extra coulance heb ik een compleet nieuwe harmony one+ gekregen.
Binnen twee dagen in huis. Geweldige service, ik had gerekend op een kortingscode maar dit is echt top!
idd goed geregeld :lol:
DM8000/DM7020HD/DM7025+/VisiosatBigsat 19.2E-13.E-23.5E-28.2E/Stora Netgear Nas.
Logitech harmony 700/650/300 - OpenPli 3.0/2.1
HumaxIR-FOX-Humax iIRHD-5300C
Gebruikers-avatar
wortellica
Member
Member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: Za 02 Apr 2011 18:02
Harmony Toestel: 650/300i/700
Harmony Software in gebruik::
Print dit bericht

Re: Goede service van Logitech!

Berichtdoor Hassie » Di 09 Apr 2013 19:08

Hoe bedoel je goede service?.......
Ik vindt het een k........... Bedrijf.
Na een heleboel heen en weer gemaild te hebben heeft logitech gewonnen.
6xharmony aangeschaft nieuw,alle 6 defect geraakt o.a door fouten van logitech.
Ik heb 1x de 50% aangeboden gekregen,heb nu nog 2xh885 beide ook defect.
Hierover gemaild,het spijt ons maar we doen hier niets mee,weer werdt de 50% regeling aangeboden??.
Ik heb hierover contact gehad,en ze doen niets met het verstrekken van een nieuwe.
Hallo zeg ik 6 nieuwe aangeschaft,mag wel iets anders opgelost worden vond ik.
NOU NIET DUS,IK BEN KLAAR MET LOGITECH ER KOMT GEEN HARMONY MEER IN HET HUIS VAN HASSIE
Ik begrijp ook best dat logitech tot niets verplicht is,maar het gaat mij een beetje om het principe.

[ Dit bericht is via een Mobile Device geschreven ] Afbeelding
Gebruikers-avatar
Hassie
 
Print dit bericht


Terug naar Algemeen.

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

  • Advertentie
cron