• Advertentie

Top Garantie

Vragen, opmerkingen en alles wat niet in 1 van de bovenstaande Forums past.

Moderators: engel, harmony895

Top Garantie

Berichtdoor bavdark » Ma 03 Jan 2011 18:16

Weet niet zeker of dit de juiste plek is om dit te schrijven, maar soms moet je ook eens iets goeds achterlaten ipv vragen of kritiek.
Ruim 2 jaar geleden een Harmony 1000 gekocht via het internet (iBood), maar de laatste tijd begon ik me enigzins te iriteren aan het feit dat de afstandsbediening bleef hangen bij het harder/zachter zetten (wat nog wel eens betekende dat ik moest rennen ;-), of zat te wachten...).

Helaas gaf de helpdesk me aan dat ik net over de garantie periode was van 2 jaar, maar dat ze zouden eerst nog eens wat aanpassingen wilde doen met de software. Toen dit helaas niet hielp (inmiddels door 2e lijn) werd mij een nieuwe 1100 aangeboden.

Bij deze wil ik mijn lof uitspreken voor de Logitech crew!

De nieuwe 1100 werkt als een zonnetje!
Gebruikers-avatar
bavdark
Member
Member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: Ma 03 Jan 2011 17:32
Harmony Toestel: 1100
Harmony Software in gebruik::
Print dit bericht

Re: Top Garantie

Berichtdoor Bertje27 » Ma 03 Jan 2011 18:38

Leuk draadje!
Ook ik wil langs deze weg mijn complimenten geven aan de helpdesk van Logitech.
Ik kwam er een paar weken geleden achter dat het er op leek alsof mijn Harmony One niet meer oplaadde.
Op 2e Kerstdag dit gemeld waarna er een email-wisseling plaatsvond en waarbij de Helpdesk nog een paar vragen stelde die ik ong. per omgaande heb kunnen beantwoorden.
De 28e 'savonds bericht ontvangen dat ze een passende oplossing hadden gevonden en die bestond uit een nieuwe Harmony One.
Op 29 december een mailtje van UPS met een tracknummer en jawel hoor, donderdag 30 december net na de middag: Ding Dong, UPS met een nieuwe afstandsbediening.
Savonds meteen aan de lader en vrijdag even de gegevens over laten nemen door de software van Logitech.

Dus:
Complimenten en een pluim voor de klantenservice van Logitech !!

Bert Roefs
Veghel
Gebruikers-avatar
Bertje27
Member
Member
 
Berichten: 4
Geregistreerd: Zo 24 Jan 2010 11:30
Harmony Toestel:
Harmony Software in gebruik::
Print dit bericht


Terug naar Algemeen.

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

  • Advertentie
cron