• Advertentie

Voor een snelle oplossing van je probleem.

Wil je een snelle oplossing, dan even lezen.

Moderator: engel

Voor een snelle oplossing van je probleem.

Berichtdoor engel » Di 05 Aug 2008 15:48

Voordat je een vraag stelt:

Gebruik eerst de Zoekfunctie rechts bovenaan.
Zo zie je vaak al of de zelfde vraag al gesteld is.


Lees dan onze uitleg van A tot Z eens door, meestal vind je hier al de oplossing.

viewforum.php?f=113
Of
http://harmony-forum.nl/viewforum.php?f=165


Heb je dan toch nog een probleem, lees dan eerst hoe je je vraag stelt.

Hoe stel ik een vraag op het Forum.

De laatste tijd krijgen wij vragen, van niet technische gebruikers, zonder opgaaf van de gebruikte apparaten.
Hier kunnen wij helaas niet op antwoorden, daar elk apparaat een andere uitleg heeft.

En raadseltjes oplossen, daar zijn wij niet zo goed in.

Zo stel je een vraag waar wij zo vlug mogelijk, binnen 12 uur, op kunnen antwoorden..

1e Stel je vraag in het goede forum onderdeel.
Heb je een probleem met een apparaat, b.v. Receiver of SettopBox, stel dan je vraag bij APPARATEN.
Problemen met een Activiteit bij ACTIVITEITEN etc.

2e Stel je vraag, met zoveel mogelijk informatie

3e Geef hier bij op welk type Harmony je hebt.

4e Geef op type nummer van je TV LCD / Plasma, kompleet met letters achter het nummer.
Als je het niet zeker weet, kijk dan op het typeplaatje achter op je TV
Een typenummer zonder letters wijst meestal op een UK type TV en daar kan de IR frequentie van afwijken.

5e Geef het merk en typenummer op van het haperende apparaat, bv. DVD speler, Settopbox, AV versterker, enz.

6e Gebruik je scartkabels ? (is analoog )

Ook zie je wel eens de vraag van mij staan om je inlog gegevens aan ons door gegeven.
Vaak als wij de situatie zien, kunnen we het probleem sneller oplossen, dan 10 keer heen en weer op het forum.
Denk dan niet dat wij hier misbruik van maken, nadat het probleem is opgelost gooien wij al je gegevens weg.
Dit is een stukje vertrouwen dat je in ons moet hebben en wij hebben de afgelopen jaren zo vele duizenden kunnen helpen.
Wil het niet DOORGEVEN? Dan even goede vrienden, wij verwijzen je dan naar de logitech helpdesk en zoeken zij het maar uit.


Nog handiger is om in je Profiel, onder Harmony Toestel: Plaats hier welke Harmony je in gebruik hebt en welke Harmony software je gebruikt.
Groetjes

Leo

LAAT IETS VAN JE WETEN ALS ER EEN GOEDE OPLOSSING IS.


VOOR ELK PROBLEEM IS ALTIJD EEN OPLOSSING
Gebruikers-avatar
engel
Forumleider
Forumleider
 
Berichten: 5845
Geregistreerd: Zo 04 Nov 2007 13:11
Woonplaats: Den Haag
Harmony Toestel: Logitech Harmony
200,301,515,885, 895, 600, 650, 700, One, One +, 900, 1100, Touch, Smart, Ultimate en de Ultimate Home (wit), Ellite, Smart Companion.

Samsung LED TV Smart UE40F6670
Humax IRHD 5050c
SONOS Connect
PopcornHour A-300
Squeezebox Radio
JVC Versterker
LG BR speler
JB Media Pro
KAKU schakelaars
Harmony Software in gebruik:: PC Software 7.7
myharmony.com
Print dit bericht

Terug naar Hoe stel ik een vraag op het Forum

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

  • Advertentie
cron