Geplaatst: Do 26 Aug 2010 23:18
door ronbrax
Wat ik nu heb meegemaakt slaat echt alles.

Een paar jaar geleden kocht ik een harmony 885 ter vervanging van mijn 525.
Prima apparaat maar ik ontdekte dat de tilt functie niet werkte dus even een telefoontje naar logitech helpdesk en zij stuurden mij kosteloos een nieuwe 885.
Goed hier kan ik inkomen. Maar 3 weken terug begonnen sommige knopjes op de H 885 te weigeren.
Ik bellen naar de helpdesk en vroeg of dit te reinigen was of te repareren. Helaas niet te maken of te vervangen door een nieuwe 885.

Toen kwam het voorstel, ik mocht kiezen voor een Harmony one of een 900, ik koos gelijk voor de 900, want die heeft van die teletekst toetsen, en vroeg wat ik bij moest betalen.
Niks, zei de man van de helpdesk, ik stuur u gratis de Harmony 900 op.

Ik viel zowat van mijn stoel, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Dit is echt zo'n goede service, van mij krijgen ze de warme douche :-D