Geplaatst: Do 26 Feb 2015 18:13
door remon
Mijn vader heeft een maand geleden een harmony ultimate gekocht, aangezien ik geen tijd had heeft hij eerst een maand in de kast gelegen.
Gisteravond wou ik dus de harmony ultimate installeren en de connectie tussen de hub en de afstandsbediening blijkt niet goed te zijn.
Ik heb met logitech contact gehad en na veel proberen zeggen ze dat hij stuk is en terug naar de winkel moet.
Ik ben dus vandaag naar de winkel geweest en die heeft hem niet meer op voorraad. Dit kan een aantal weken duren aangezien de leverancier hem ook niet op voorraad heeft.
Bij de winkel werd mij verteld dat logitech mij een vervangende kan toe sturen, logitech zegt daarop dat binnen het eerste jaar dit via de winkel moet en dat ik maar een aantal weken geduld moet hebben.
Geld terug is helaas geen optie meer aangezien hij een maand geleden gekocht is.

Klopt het dat logitech binnen het eerste jaar geen vervangende afstandsbediening mag sturen?

Ik zie in de gebruikersvoorwaarden namelijk dit staan:

Voordat u een garantie aanspraak indient adviseren wij u de assistentiepagina van www.logitech.com voor technische assistentie raad te plegen. Geldige garantie aanspraken worden gedurende de eerste dertig (30) dagen na de aankoop normaal gesproken via het aankooppunt in behandeling genomen; deze periode kan echter afwijken afhankelijk van het aangekochte produkt dan wel van het aankooppunt – neem contact op met Logitech dan wel met de detailhandelaar waar u het produkt heeft aangekocht voor nadere informatie. Garantie aanspraken die niet via het aankooppunt in behandeling kunnen worden genomen dienen direct aan Logitech gericht te worden. De Logitech adressen en klantenservice contact informatie kunnen in de documentatie die u bij uw produkt heeft ontvangen gevonden worden dan wel via het web op www.logitech.com/contactus.

Nu weet ik dus niet of de Harmony ultimate hieronder valt.

Ik hoor het graag.