Geplaatst: Di 09 Apr 2013 19:08
door Hassie
Hoe bedoel je goede service?.......
Ik vindt het een k........... Bedrijf.
Na een heleboel heen en weer gemaild te hebben heeft logitech gewonnen.
6xharmony aangeschaft nieuw,alle 6 defect geraakt o.a door fouten van logitech.
Ik heb 1x de 50% aangeboden gekregen,heb nu nog 2xh885 beide ook defect.
Hierover gemaild,het spijt ons maar we doen hier niets mee,weer werdt de 50% regeling aangeboden??.
Ik heb hierover contact gehad,en ze doen niets met het verstrekken van een nieuwe.
Hallo zeg ik 6 nieuwe aangeschaft,mag wel iets anders opgelost worden vond ik.
NOU NIET DUS,IK BEN KLAAR MET LOGITECH ER KOMT GEEN HARMONY MEER IN HET HUIS VAN HASSIE
Ik begrijp ook best dat logitech tot niets verplicht is,maar het gaat mij een beetje om het principe.

[ Dit bericht is via een Mobile Device geschreven ] Afbeelding