Geplaatst: Ma 03 Jan 2011 18:38
door Bertje27
Leuk draadje!
Ook ik wil langs deze weg mijn complimenten geven aan de helpdesk van Logitech.
Ik kwam er een paar weken geleden achter dat het er op leek alsof mijn Harmony One niet meer oplaadde.
Op 2e Kerstdag dit gemeld waarna er een email-wisseling plaatsvond en waarbij de Helpdesk nog een paar vragen stelde die ik ong. per omgaande heb kunnen beantwoorden.
De 28e 'savonds bericht ontvangen dat ze een passende oplossing hadden gevonden en die bestond uit een nieuwe Harmony One.
Op 29 december een mailtje van UPS met een tracknummer en jawel hoor, donderdag 30 december net na de middag: Ding Dong, UPS met een nieuwe afstandsbediening.
Savonds meteen aan de lader en vrijdag even de gegevens over laten nemen door de software van Logitech.

Dus:
Complimenten en een pluim voor de klantenservice van Logitech !!

Bert Roefs
Veghel